biee23 sağlık ocağından eczacıya varana kadar hepsi aynı yorumu yaptılar küçücük bebege iğne yazılır mı diye bir de bir hafta hergun ikinci hafta gün aşırı sonraki haftalar bir gün olarak vurulacakti.. o kadar israr ettim baska bisey verin diye olmaz deyince normali bu heralde diye dusunup yaptiracaktim. Neyseki saglik ocagi baska bir uzman doktoru aradı degerlerini soyledi olmaz yaptirmasin demis. Senin kullanıldığını da bir sorayım canım çok teşekkür ederim 🙏🙏