BalliGunesimm Kızlar merhaba erken gebelik testini adetime 6 gün varken yaptım negatif çıktı erken mi yaptım acaba olsa çıkarmıydı ve duphaston kullanıyorum 7 gün oldu ilaca başlayalı hala adet olmadım Bilgisi olan aydınlatabilir mi acaba ?