amansallagitsin Merhabalar evlatlarıniza hangi marka gunes kremi kullaniyorsunuz memnun oldugunuz markalari paylasir misiniz
myarenb amansallagitsin sebamedde güzel ama bu yaz mustela aldım kendimize de kullandık ve çok memnun kaldım
amansallagitsin myarenb sebamed gecen yaz kullandik memnun kaldim bu yaz mustela aldm ama memnun kalamadm kendim bile surdum surmeme ragmen yanmisim 🤭
amansallagitsin Ozgeruya yeni aldik ama ben memnun kalamadm acikcasi ben kendim bile surdum yandım neden ole oldu gecen sene sebamed kullandim bu sene baska aliyim dedm
NariNariKiminYari amansallagitsin ben oğluma trukid kullanıyorum. Sakın sebamed almak gibi bir hata yapmayın ablam bebişine almış fakat inanılmaz göz yakıyor. Bebiş terlediği zaman güneş kremi gözüne kaçmış ve kıpkırmızı oldu yavrum🥲
amansallagitsin NariNariKiminYari sebamed gecen yaz kullandik memnun kaldim hatta bu yaz mustela denedm ama bende bi etkisi olmadi yandim
Themom_ amansallagitsin mustela 2 yazdır. Geçen sene 6. Ayda mustela stick kullanmaya baslamıstım bu sene de losyon olanını kullanıyorum
amansallagitsin Themom_ bu sene mustela aldik ama bende bi etki olmadi yandim. Gecen sene sebamed kullandik ondan memnun kalmstm dedm bu sene farkli aliyim ama anlamadm nie ole oldu
myarenb amansallagitsin kızım sadece hafif renk değiştirdi ben baya yandım ama arada yağ sürdüm ve güneşlendimde normal bence benimki o yüzden ama çok sık yeniledim onunda etkisi olabilir
NariNariKiminYari amansallagitsin bebiş 7 aylıktı denize sokmadığımız halde sağ gözü kıpkırmızı oldu. Beyaz tenli olduğu için bocalıyoruz güneş kremini içeriği de temiz değilmiş zaten
Themom_ amansallagitsin Allah allah bizde tam koruma yapıyor sükür sıkıntı yasamadık ama fazla sulu ve yağlı geliyor bana stickten sonra
Ozgeruya amansallagitsin 4 yaşında hep mustela kuşlandım alerjik hatta alerji doktorumuzda sadece onu kullandırıyor kızım hatta hassas cildi var sorun yaşamadım hiç
biimiyomyardimet amansallagitsin babyton aldım ben 2 senedir yüz için stick kullanıyorduk bu sene vücudu için de onu alayım dedim.. içeriği temiz, sürümü yayılması filan çok kolay.