SweetMom__ bizimde koltuktan düşmüştü yani yukseklik baya vardi ve kusmuştu biz acile götürdüğümüzde röntgen veya tomografi çekmedi çocuklara zararlı dedi
24 saat bekleyin hareketlerinde bir değişiklik yoksa sorun yok dedi
Sizinki o kadar da kötü düşmemiş ama baş yere değdi mi bende çok korkuyorum
Ve benim oğlum günde 1 defa mutlaka yere düşer ve kafasını çarpar yere niye bu kadar çok düşüyor bende anlamıyorum
Çok korkuyorum ya bisey olacak diye