Bugüne kadar meme reddi yaşamışlığımız var fakat 7. Ayımıza az kaldı ve oğlum çok iştahlı ek gıdada hiç sorun yaşamadık her şeyden fazla fazla yiyor ve sonucunda da emmek istemiyor.Çok acıktırıp süte muhtaç bırakıyorum yine meme istemiyor mama kasesini görünce heyecanlanıyor yemek istiyor 🤦🏻♀️Geceleri üç dört defa uyanıp emiyor gecede problemi yok ama gündüz iki gündür böyle ne yapacağım bilmiyorum bu durumu yaşayanlar var mı?