elifdiyorkii ben mamajoo elektrikli kullandım 8 ay boyunca, çocuk hareketlenmeye başlayınca ve ben surekli oturarak sağamayinca bundan olsun dedim eşimde açıkçası alırız alırız erteledi hep sonra aldık ama bu sefer bebegim cok hareketlendigi için ayaktada sagmayi çok yapamadıgim için sutum giderek azaldı neredeyse 20 bile çıkmıyordu artık ben de çok yıprandım bıraktım şu an sadece mama veriyorum. Anlayacağınız biz geç almış olduk makineyi.