3kedili2bebekli kurttt kapalı şekilde istediğiniz yerde saklarsiniz soguk fırında üstü kapalı olursa sertlesmez
Elfgrn kurttt Saklama kabına köy yolsa da streçle buzdolabına köy bişey olmaz çıkarınca taze gibi olur yine
Sarikuzumalp kurttt Fanus varsa kapağını kapatın bir şey olmuyor. Ben hep 1 gün önceden yaparım fanusun kapağınj kapatırım hiç bişey olmaz daha güzel oluyor hatta
Elfgrn kurttt tabi gizlenir. Hatta ben buzluğa da atıyorum çıkaracağım gün de çok kısa süreli tekrar fırına atıyorum Sanko yeni yapmışım gibi oluyor