isena Nasıl da kandırma yolu bulmuş. Herkes bilir ki eğitim sırasını ağlayan bu şekilde kötü olan bebelere asla izin verilmez. Bu bir travma olarak kalır bebekte insanı nasıl da manipüle ediyorlar pes ya
Pedagoglar alıyor alıyor da hangisi travma geçirmesine izin veriyor. Ay sinir oluyorum muhtaç insanlara ticaret gözüyle bakıyorlar. O kadar ağlayan bebek sonra tabi ki uyur yazık o yavru bilir ki kimsenin gelmeyeceğini aglasada catlasads etki etmeyeceğini o sebeple bir süre sonra bırakıyorlar bizi onlarda farkında yapacakların şeyin etki etmeyecegini yazık yavruya yaa