ikiprensesannesi3850 Kızlar 1 ay önce 3500 tl verip yaptırdığım diş dolgum kırıldı şimdi gitsem bizi ilgilendirmez falanmı derler yoksa telafi ederlermi yani sonucta o kadar para verdm 1ay anca gitti.
kytx ikiprensesannesi3850 gidip söyleyn mecbur ypıcaklar ben olsa buraya yazana kadr yüz kere gitmiştim
BarlasMomm ikiprensesannesi3850 normalde ucretsiz bir sekilde islem yaparlar simdi gitseniz. Benim dolgu disim kirilmisti iki sene sonra ayni doktora gittim defteri var ordan bakti ben yapmisim dişi daha once dedi ucret almadi hic
ikiprensesannesi3850 Ogulluana teşekkür ederim bazıları parayı alıp isi bittikten sonra umursamıyor o yüzden sormak istedim
123aa Yaparlar gidin zaten dolguya 3500 baya çok ben Manisa’dayim burda 1500 dolgu kanal 4 ila 5 bin değişiyor