Neslihann00 benim kızım da dört buçuk ay gribal enfeksiyon geçiriyor ve burnu akıyor akmasa tıkanıyor ve ağlıyor. doktorun uyguladığı tedaviyi söylüyorum size: 1. Bebeği sırtı bana bakacak şekilde kucaklıyorum, Sterimar baby sprayi her iki burun deliğine sıkıyorum, baya üç saniye falan basıyorum burnunun içine. Genzine doğru yıkansın diye ve çekiyorum sprayi. Gerçekten şıpır şıpır akıyo mukuslar. Sonra siliyorum, aspiratörle de çekiyorum, hiç bir şeyi kalmıyor hem açılıyor burnu hem de öksürmüyor o zaman. 2. Aynı hasta yataklarının beş kısmı yukarıda olur ya o şekilde dik yatırmamı söyledi doktor. Başı orantılı şekilde popoya kadar yüksek olacak. Zaten reflü yatağımız vardı küçük yastık koyup ona yatırıyorum o zaman tıkanmıyor.