ankaraankara ben uyumamasından çok şikayetçiyim. Zaten uyumadıgı için beraberinde huysuzluk geliyor.doğduğundan beri öyle. 2 ,5 yaşında elbette alıştım suan ama ilk 2 sene çok zordu. Sosyal hayatımda etkilendi hiçbir zaman bebek arabasında sızan bir çocuk değil. Oto koltuğunda bile zor dalar o da yeni yeni başladı. Bazen de uyuyacağını anlayıp bilerek dikkatini dağıtıyor şarkı falan söylüyor uyumamak için. Bu beni çok tetikliyor her konuda sakin kalıyorum ama uyumadıgında sakin kalmam zorlaşıyor. 2,5 senedir verdiğim en büyük mücadele uyku.
Yaramazlık konusunda konuşuyorum yani en başından konuşarak inatlaşmayınca kolay oluyor. Tuvalet eğitiminden beri saçma sapan davransa da yine de laftan anlıyor bir yerde bu da en başından konuşarak anlatmamdan kaynaklı diye düşünüyorum.
Sofrada yemek yememeye de alışmadık mı ya 🤣 ben oyalanacak bir şey buluyorum ona o zaman yiyorum