kidshappy Kızlar kaçıncı ayda diyet yapmaya başladınız. Bebeğim 4.5 aylık sütüm etkilenir diye bu zamana kadar düşünmedim. Acaba hangi ayda başlamak sütümü etkilemez (azaltmaz) .
Feyzosumunannesi kidshappy Emziren anne diyeti yapabilirsiniz. Bende 1 yaşına kadar beklemiştim ama beklemeye de gerek yokmuş aslında. Ama size tavsiyem bebeğiniz ek gıdaya geçtikten sonra başlayın.
sinembereng kidshappy ek gıdaya başladığında yani 7-8 aylıkken ama bu arada şeker tüketmeyip 3 litre su içersen akşam geç saatlerde yemezsen bebeğin büyürken sende zayıflarsın diyetede belki ihtiyaç duymazsın
ebruli17_ Ozooo nasıl bakılıyo posttan acaba ben bulamadım da bende yavaş yavaş başlamak istiyorum diyete
kidshappy sinembereng aslında suyu fazlaca tüketiyorum ama tatlı ile aram bu ara çok fena dertte yemeden duramıyorum aklımda sürekli onu halletmem lazım birazda
sinembereng kidshappy aynı şeyleri bende yaşadım tecrübe ile söylüyorum kilo aldıkça vermesi zorlaşıyor keşke bende il günden itibaren tatlı ve ekmek yemeyip kilo vermeye devam etseydim ama öyle olmadı daha sonra moralinin bozulmasını istemiyorsan dikkat et zaten şekerin bebeğe faydasına yok onun yerine meyve ve kuruyemişlerden alabilirsin ya da diyet tatlılar var mesela. Ben dikkat etseydim şuan diyet ve spora belki ihtiyacım olmazdı en azından eski kiloma yakın olurdum nacizane fikrim dinlemek istersen
almila16simge 2.5 aylık benimde kızım ilk 1 ay doğum kilomu verdim ancak sütün olsun diye çok fazla yemeye başladım ve kg aldım her gün bugün leslie başlayım diyorum ama hep Bi yorgunum o gün hiç gelmiyor. Diyet yapsam az olan sütümüde yok ederim diye korkuyorum