Bebeklerin uykuda kan akışları hızlandığı için terlerlermiş. Buyuzden yatagi sert terletmeyen sünger olmalı. Ince bir kıyafet ve üzerine hafif ince bir örtü örtülmesi yeterli. Ayrıca oda sıcaklığı maximum 23derece olmalı. Hatta 19-20 derecenin bebekler uyku kalitesi için daha iyi olduğunu söylüyorlar ama ben o kadarına henüz cesaret edemedim :)