Rozalinda Kızlar oğlum kreşe başladı. İlk hafta sonu hasta oldu:((( böyle mi oluyor süreç ne kadar daha devam ediyor bu hastalıklar nezaman alısır kı🙈
busraalanya Rozalinda valla kreş demek hastalık demek alışın bu duruma . Bağışıklık kazanırlar bi yönden iyi ama birisi hapşursa diğerine farklı bir şekilde bulaşıyor özellikle ilk sene çok hastalanırlar sonra biraz daha azalır
Rozalinda busraalanya ya hasta olunca antibiyotiksiz geçmiyor. Dr kullanması gerek diyor🙈 çok üzülüyorum