Mrv3824 Tekden hastanesinde Mehmet içer bey . Bende gecen hafta oğlumu sünnet ettirdim çok memnun kaldık ağzı dualı da bir doktor . Ücreti de 5.500 tl
tubyya yamaniskom bizde çocuk cerrahı Musa Özdemir de yaptırmıştık 40’günlükken dua ile yapıyor memnun kaldık 3000 tl ödemiştik 😊
papatyaanne2 tubyya çoğu kişi o doktoru öneriyor gerçekten iyi miydi bende oğlumu sünnet ettireceğim işinin ehli olsun istiyorum
mevasafa 1anne1mirac rica etsem detaylı bilgi verebilirmisiniz sizi yanına aldılar mı bayıltıyorlar mı yoksa uyuşturuyorlar mı
tubyya papatyaanne2 biz memnun kaldık sünnet yapılırken uyutmuştuk çok kolay geçmişti ondan önce uyuştururlen biraz ağladı bebeğim o kadar doktor da sakin ilgiliydi ve duayla yaptı
beth Biz de Musa Özdemir de yaptırmıştık , çook emmnun kaldık 50 günlüklen yaptırdık hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür. Gönülden tavsiye ederim 😊
beth papatyaanne2 çevremdeki bütün arkadaşlarım Musa hocaya yaptırdı, sıkıntı yaşayan da duymadım. Çokta hızlı toparladı çok şükür bebeğim.
1anne1mirac mevasafa bebekse lokal anestezi oluor büyükse bayıltıyorlar ameliyata almıyorlar tabi bunu özel hast yapmıyor zatn