Kızlar bebeğim 2 haftadır Feln ishal 11 aylık . Ek gıdada yediklerinden diye düşündüm ama bir kaç gündür de gece uyanmaları başladı aşırı derecede oluyor pijaması olsun halılar olsun hep geçiriyor . Günde 5 6 kez yapıyor 🤦🏻♀️ böyle bir durum yaşayanlar neler yaptınız bu aralar salgınmı var ne anlamadım dra götürmeliniyim