Arkadaşlar 5 sene önce oğlumu 3 kg 800 gr dogurmustum.Yenidoğan bebek kontrolumuz vardı 3 günlükken mi ne.Çocuk doktoru sütün yetiyor mamaya gerek yok.Normalde doğumdan hemen sonra bebekler ödem atar kg kaybeder sizinki üstüne bide kg almış demişti.Sonra her ay sağlık ocağında kg kontrollerinde kg su çok iyi sadece anne sütümü alıyor böyle devam et dediler.Boyu 55 cmdi görenler yenidoğan olduğuna inanmıyordu.Benm sütüm bayağı coktu mastit oluyordum habire.Ama bebeğim saat başı uyanıyordu emiyordu.Çoğunda emerek uyukluyordu falan.Şimdilerde düşünüyorumda aylarca çok sık uyandı neden öyleydi doymuyor muydu yoksa falan dıye düşğnmeye başladım.Yani beşiğinde uyumazdı mememde uyurdu yanımdan aldıgım an uyanırdı beşiğinde hiç yatmadı en sonunda söktük kaldırdık hep benmle yattı gece sık uyandıgı için.mama takviyesi vermedim.Bazen okuyorum burda bebeğim 3 saat uyuyor 5 saat uyuyor uyandırmalı mıyım diye hayret ediyorum benimki hiç öyle olmadı.Kundak yapmadım emzik tutmadı ondan mı acaba diyorum.20 aya kadar emzirdm memeyle dalıyordu belkide ondan.
Acaba nerde yanlış yapıyordum onu düşünüyorum.Gündüzleride hiç uyumazdı 😂
Şimdi ikiz bebeklerimi doğuracağım bir kaç güne nasipse.Onlarda saat başı kalkar mı acaba açlar mıdır sütüme yine çok iyi derlerse bile mama versem mi acaba o kadar sık uyanması normal olur mu bunları düşünüyorum.Arayada 5 sene zaman girdi unuttum sanki 🙈