elat Kızlar sezaryen dan kaç gün sonra gittiniz biz 35 günlük olduk ama daha dikişim çok iyileşmedi gibi sizce ne zaman gitmeliyim
KuzeyinAnnesi03 elat 1 buçuk ay kadar yapmadım direk hala dikiş yerim ve yakınlarına yapmıyorum 7 aydır. O kısımları jiletle alıyorum gerisini ağda