Colakmuge Bebeğim 1 ay önce düştü kaşının üzeri soyuldu hafif kanamıştı geçer dedim ama halen bir kırmızılık mevcut , kırmızılığı geçirecek ya da en azından hafifletecek bir krem ,stick önerisi olan var mı ?
edefneee Colakmuge Contractubex çok iyi ama şu yaprak jeller var yapıştırıyorsunuz 1 haftada geçiriyor