Eşimin çocukluk arkadaşı 3 aylık bebeğimizi görmeye geldiler ailecek kv kp falan bende eşiyle ikisi tek gelicek sanıyordum hazırlık yapamamistim kuru pasta almıştım çay ve kuru pasta indirdim ama agirlayamadim diye kendimi kötü hissediyorum sizce nasıl telafi edebilirim?