ikibaloglanannesi Kızlar oğlum bronşit olmus doktor antibiyotik yazmış. Bu ayda kullanılıyor mu acaba ?
faryaa ikibaloglanannesi ciğere inmişse mecbur kullanıyon yoksa daha kötü olur hastaneye yatış yaptırırlar biz 1 yaşındayız 40 günlükken hastalandı şimdiye kadar 5 kere kullandık antibiyotik 😂😂
Aslan2103 ikibaloglanannesi doktor verdiyse kullanin tabiki aksatmayin bizde kullandik hatta bugun gene gittik 16 aylik cok siddetli oksuruyor ama cigerlere inmemis antibiyotik ve hava verin dedi ilk hava kullancam eger duzelmezse vercem amtibiyotigi
Feyzosumunannesi ikibaloglanannesi Bronşit olmuşsa kullanın. Düzenli kullanın hatta yoksa kolay kolay düzelmez. Çok geçmiş olsun.