Kızlar kızım tam 30 aylık. 24 aylıkken bezi cok kısa sürede bıraktık. Sayılı şekilde çiş firesi verdi sadece 1 kere büyük tuvaletini kaçırdı o da 2 ay önce filandı. Bagırıp cagırmadım kızmadım güzellikle anlattım vs o zamanda. Neyse dün akşam konusuyoruz kızımla, durduk yere kendi kendine anne ben bi kere yanlıslıkla kaka yaptım. Kalemle duvarı boyuyordum kakam gelmişti ama tutamadım vs gibi 2 ay önceki olayı anlatmaya basladı. Ben şok oldum ama çaktırmadım olabilir annecim kaza olmuştur bazen olabilir bilerek yapmamak önemli zaten bi daha da olmadk vs gibi teselli ettim. Ama içimden cok hayret ettim acıkcası 2 ay önceki olayı bu kadar net sekilde hatırlayıp kendi kendine anlatmasına. Oysa ben travmatik durum yaratacak tepki de vermemiştim. Sizce bu normal mi? Eşimle aksam konustum bu ayda bu kadar herseyı hafızasına kazıyorsa cok cok dikkat etmeliyiz diye… sahsen ben 4 yaş öncesini hiç hatırlamıyorum kaldı ki şu yaşımda 2 gün önce yediğim yemeği hatırlamam