Sütüm azaldi, bebegim 2 ay 20 günlük kırkımizi doldurduktan sonra rahatsızlandım bağırsak spazmi geçirdim o ara 15 gün sütümü sagip döktüm ( ilaçlar yüzünden), fakat sütüm azaldi bebek mamaya ve biberona alıştı, memeyi verince günde bir kez kabul ediyor onun dışında ciglik cigliga ağlıyor acaba süt yok diye mi( sagdigimda toplam 90 cc geliyor günde) yoksa biberona alıştı diye mi böyle, yorumlarıniza ihtiyacım var canım anneler 😭