Rengarenk52 Benim bebeğimin ölçüleri 30 ve 40 küsür çıkmıştı suan 12 aylık ayak basmama yuruyememe sıkıntıları var acaba doktor ihlaline denk gelip bebeğimin kalcasında sıkıntı olabilir mi kalça cikikligi felan
Rengarenk52 annekadin21 2 aylikti doktor güzel dedi fakat şimdi Bi postta bazı kişilerin değerini daha yüksek görünce içimi Bi korku sardı
Rengarenk52 melekkkizim hastaneye gittim doktorla tekrar görüştüm duzeltildi yanlışlar çok şükür Bi sıkıntısı yok yavrumun