Bebeğim 5 aylık oldu yeni bir gecede öksürüğü başladı dün doktoruna gittik hemen ciğerlerini, göğsünü dinledi. Kulaklarına, boğazına baktı temiz dedi daha küçük olduğu için takip edelim dedi bir tek parol şurup verdi ve burnunu devamlı temizleyin dedi. Bu gecemiz de kötü geçti öksürük gelince tıkanıyor hırıl hırıl hep kaç günde geçer ne önerirsiniz tecrübeli anneler yardım edin?
Normal de çok güçlü bir insan değilim bebeğim olunca daha kötü oldum o böyle olunca üzülüyor ağlıyorum karnım ağrıyor devamlı bende böyle olmak istemiyorum ama çok zorlanıyorum 😣 bende güçlü dirayetli bir anne olmak istiyorum.