Kızlar benim geçmeyen alerjim var yani sürekli burnum tıkanır akar hapşırık göz kaşıntısı şeklinde. Öyle gören hasta mısın der. Bu yüzden ara ara alerji hapı atarım fıs fıs sıkarım biraz rahatlarım. Şu an hamileyim doktor yazmıyor alerji hapı ama çok daraldım dün tıkanıklıktan uyuyamadım resmen. Sürekli burnum kaşınıyor akıyor. Gidip eczaneden yazdırmadan almayı düşünüyorum bir şey olur mu diye de vicdan yapıyorum ama önceki hamileliğimde de ara ara kullandım