snyck canimanne06 3 yaş grubu genelde 15i geçmiyor ama diğer yaş grupları kalabalık olabiliyor 3 yaş altında ise 20 falan çok fazla o zaman 2 kişi sinifta olmali
sezer2022 canimanne06 yardımcı öğretmen varsa bence sorun olmaz, çünkü illa ya tatile gideni ya hasta olanı çıkar,, arkadaşım 3 yaş grubuna yeni yazdırdı 15 kişi kota
Bebegim3535 canimanne06 devlet okullarındaki anasınıflarının mevcudu sınıfın metrekaresine göre hesaplanıyor.
Sarikuzumalp canimanne06 genelde 15 oluyor. Ama talep fazlaysa tabi esneme oluyor. Ama nadir zaten 18 20 kişi geliyor. Mutlaka hasta olan o hafta 2 3 kişi oluyor öyle devam ediyor günler.