kzlgizemkzl Merhaba bebeğim 3.5 aylık kulagını tutuyor yaşayan var mı neden acaba dün rota virüsün ilk dozunu yaptırdık
gozdeanne1 Aşıyı yaptırırken sormuştum bir kulağını tutuyor emerken diye refleks olarak yapıyordur demişti hemşire