Merhaba hanımlar benimde bebeğim 1 aylıkken bronşit oldu 1 hafta yoğun bakımda kaldı daha sonrasında da antibiyotik çeşitli nebüzilatörle hava verdim fakat bi türlü geçmeyen öksürüğü var 3 aylık oldu hala da devam ediyo öksürüğü bitkisel bi çok şey kullandım ama bi faydasını görmedim sizin nr kadar sürmüştü öksürüğü yardımcı olabilirmisin asla yanlız bırakamıyorum anlık öksürüyo kaldırıp hemen ağzına üfleyince geçiyo