Birprensannesi____ Kuruluk bende önce de vardı da😀
başka bir sorun göremedim ben 1yıl olacak taktıralı. Herkesin bünyesi farklı tabi , kimine yarıyor kiminin bünyesi kabul etmiyor çıkartmak zorunda kalıyorlar, fazla kanama falan olabiliyor ya bazılarında. Ben bunları yaşamadım şükür 🙏🏻
Sadece yılda bir kez kontrole gel dedi doktor