crybaby HappyKids ben canped kullanmıştım çok kanamam vardı rahat etmiştim kıyafetlerden de belli olmuyor giyip çıkarması da kolay❤️
milletsanakanalizemiolacak HappyKids Dogumda canped külot bez kullandım lohusalığımın yoğun kanamalarındada Canped külot bez kullandım ve rahatlığı yok gibi hissettirmesi emiciliği süperdi
jdjdjf HappyKids depend almıştım çok pahalıydı . Sezeryan oldum kanamam olmadı normal ped kullansaydım da olurmuş
aynuruygar Canped çok başarılı bir marka inanılmaz kaliteli. Doğum sonrası bile kullanmaya devam ettim ne taşırma ne rahatsızlık hiçbiri yok.
tugce94 HappyKids ben depend kullanmıştım sezeryan oldu doktorum normal pede geçmenin daha sağlıklı olduğunu söyledi ve kısa bir süre sonra normal pede geçtim depend çok rahattı
Duyulurum HappyKids Normal gece pedinin en büyük numarasını tercihettim 5 ve 6 numara. Benim için yeterli geldi.
Benmonarozaa Depend kullandım ama 2 tane falan, fazla akıntım kanamam olmamıştı sezaryen olduğum için
Tusa_ HappyKids Depend kullandım kilot bez çok memnun kaldım canpedde kullandım daha sonrasında ama memnun kalmadım dikişimi acıttı
Melovealp Depend külot bez kullandım ,çok memnun kalmıştım.Hala regli olduğum günlerde geceleri kullanıyorum yoğun kanamam olduğu için.
sedaa0 HappyKids ben deepend külot kullandım. Külot bitince deepend mesane pedine geçtim. Ama mesane pedinden hiç memnun kalmadım. Çok kalındı ve rahatsız etti. Onun yerine kotex alsam daha iyiydi.
rojinmnks HappyKids deepend kullandım ama hastaneye cırt cırtlı götür eve geçince deepend kullanırsın kanamanın yoğunluğu azaldıkça normal regl pedlerine geçersin 40 gün kanamam olmuştu benim hastanede de çok kullandım lazım oluyor iki paket fln