Merhabalar. Oğlumun testislerinden biri yukarı kaçıyor. Bir doktor ameliyat olmalı dedi(çocuk cerrahi) üç doktor gerek yok dedi. ( 2 çocuk cerrahi, 1 üroloji). Gerek yok diyen doktorlar gerekçe olarak inmemiş testis değil, mobil testis. Mobil testiste ameliyata gerek yok takip gerekiyor diyor. Ameliyat etmek isteyen ise mutlaka olmalı diyor. Kafamız çok karıştı. Bu süreçlerden geçen varsa bilgilendirebilir mi ?