denizalismom Selam hanımlar 🙋🏻♀️ oğlum 4 Ay 20 günlük oldu . Son iki gündür yüzüstü uyumaya başladı. Bazen korkuyorum sürekli kontrol ediyorum. Sizin bebişler nasıl uyuyor 👶😴
Gizmokzilla denizalismom bir şey olmaz yavrum hiç endişelenme 😆 insan ilk başta korkuyor ama bebekler bence en çok yüz üstü pozisyonda rahat uyuyor benimki de öyleydi şuan 2 yaşında hala da öyle hep yüz üstü uyur 😅
gunesnck denizalismom eğer kendisi başını kontrol edebiliyor , döndürebiliyorsa korkma. Benim bebeğim de yüzüstü uyuyordu başta türlü yatırdığımda hemen uyanıyordu
reyhanmv 1 aydır yüZüstü uyuyor kolik kendileri Şuan da 3 aylık 😀 boğulmaz merak etme kafaları artık dönüyor ilk zamanlar ben de korkuyordum ama benimki erken yüzüstü yatmaya başladı
BENOYLEUYGUNGORDUMM denizalismom şuan yaşından ama 4-5 aydan sonra hep yüz üstü uyumak istedi öyle de alıştı hala öyle uyuyo
minikkurabiyee denizalismom benim kızımda 5 ay 8 günlük hep sırt üstü yatıyor hiç dönmüyor uykusunda yorumları okuyunca herkesinki 4 aylıkken falan dönmeye başlıyormuş 😅
denizalismom minikkurabiyee benim ki de hep sırt üstü veya yan yatardı yüzüstü hiç sevmezdi o yüzden şaşırdım 😂
aleynaca minikkurabiyee böyle olduğuna şükret 2.5 aylıkken tam tur dönmeye başladı şuan tam 4 aylık geceleri mesneviden ders almış semazen gibi tur tur dönüyor ve kendini uyandırıyor… Dediğin gibi olduğu zamanları çok özlediimm🫠🫠🫠🫠
durukusmom 9 aylık, uyku arkadaşına sarılıp uyuyor ama ne uyumak bütün gece yatağı tavaf ediyor genelde en köşelere sokuluyor :)
esra_12 durukusmom ay benim kızım da öyle park besigin içini döne döne sanki yer yokmuş gibi köşelerde
zgnat denizalismom oğlum 4 ay 24 günlük 15 gündür ya yüzüstü yada yan uyuyor ben sırtüstü yatırıyorum o dönüyor ilk zamanlar geceleri çok korkmuştum ama doktorlar kendisi sırtüstü dönüp yatıyorsa korkmayın diyo siz yüzüstü yatırıyor bebek kendisi yüzüstü dönüyorsa korkmanıza gerek yok diyolarda ama insan yinede tedirgin oluyo
mysozclk melamu trendyoldan aldım 5 aydır kullanıyorum baya da iyi içinde tahta varda cıkarıp genıs yastık koydum ☺️
Balbademim06 denizalismom ben iki aylıkken başladım yüzüstü yatırmaya ama kontrol ettim gündüzleri sadece gece hala tereddütte kalıyorum :) aslında kafasını tutuyor.Bebeğim 3 aylık .