Fundaipek 34 aylık bebeğim içe basma durumu vardı ve devam ediyor, sizde de var mı bu durum ? Süreciniz nasıl ilerliyor ?
iki_prens_annesi_ Fundaipek bilgim yok üstte kalsın düz taban olabilir mi ona göre ayakkabı vs oluyor galiba
Miniki Fundaipek benim oğlum da 36 aylık defalarca götürdüm geçer diyorlar bi tedavi uygulamıyorlar şuan
nazlimom_ Fundaipek 2,5 yaş oğlumu götürdük geçen hafta röntgen çekti doktor 4 yaşına kdr içe basma normal 4 yaştan sonra ağrısı olursa o zaman gelin dedi bizede
Fundaipek Miniki bizde çok götürdük aynı şeyleri söylüyorlar. Ortopedik ayakkabı ve çıplak ayak mümkünse evde yürüsün diyorlar yani
Fundaipek nazlimom_ 4 yaşta bizde de röntgen dediler. Ayakta durmaya çalıştıkları için şu dönemde normal demişlerdi. Hatta 13yaşta tam oturuyormuş bu durum. Ama insan endişeleniyor yine de. Takılıp düşüyor mesela çoğunlukla