olduolanlar Kızlar bebeğim 9 aylık son 2-3 haftadır arabada pusetine bağlıyorum ortalığı yıkıyor bağlamıyorum bu sefer ben araba kullanırken kucağıma atlıyor, ağlıyor. Kendi bebek arabasında da gezmiyor. nasıl yapmalıyım bilmiyorum tavsiyeleriniz neler
aven olduolanlar bebek arabasında sık sık gezdirin aglarsa hemen kucaginiza almayıp biraz oyalayın bu süreyi giderek artırın.Bebek için de oto koltuğuna gecmenizi tavsiye ederim puset onun darlayıcı ve küçük geliyordur artık yola cikmadan önce yan koltugunuza bir cok sevdigi oyuncakları alın aglamaya basladikca yeni oyuncakları arkaya bebeginize dogru uzatın bunu bir kac gün bir kac sefer devam ettiririseniz ise yarar diye dusunuyorum
Ozgee59 olduolanlar eline sevdiği atıştırmalıklardan verin kraker tarzı tabi tıkanmayacağı gibi şeyler. Yolda bişeyler yemeyi seviyorlar genelde. Oto koltuğu daha rahat olur bide belkide sığsa bile rahat hareket edemiyordur içinde. Dışarıyı görebileceği gibi birşey tercih edebilirsiniz. Bide ben durmadığında çocuk şarkıları açıyorum daha sakin oluyor
olduolanlar aven pusetimiz aynı zamanda oto koltuğu olabiliyor sığıyor yani onda problem yok 🫶🏻 inanın dediklerinizin hepsini yaptım ama yok olmuyor. Acaba bi süre kullanmasam unutsa mı diyorum daha mı kötü olur diye düşünüyorum sonrasında bilemedim o yüzden
aven olduolanlar o da bir secenek tabiki bazi annelerden duydugumda evin icinde alistiriyorlarmis mesela pusette yemek yedirme evin icinde oturtma bebek arabasiyla evin icinde gezdirme gibi 😌
olduolanlar Ozgee59 kraker 5 dakika oyalıyor o kadar. Ters çevirmeyi de denedim yok durmuyor ama çocuk şarkılarını deneyeceğim teşekkür ederim ☺️