Kızlar bu evre ne zman geçiyor demiyorum artık bence geçmiyor en azından ne zman azalır diye sorayım dip dibeyiz zaten ona rağmen kucağıma gelmek istiyor sürekli ,devamlı aynı yerde olmak istiyor ,babasına bile gitmio diyebilirim:(( nasıl baş ediyorsunuz böyle olduğunda?