Kızlar airfryer almak istiyorum bu markayı kullanan var mı acaba nasıl memnun musunuz ?
AselLinamoms Anneme aldık güzel beğendim bende köfte ve patates denemistik
AselLinamoms ben kullanıyorum. Gayet başarılı. 1000 tl almıştım 2-3 ay önce.
AselLinamoms onu bilmiyorum ama kumtel kullanıyorum 2 senedir çok memnunum
Ucansupurge alıcam bende İnşallah
Marianne şuan 1600 xl bende alıcam İnşallah