Fatma16 Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah🤗 biraz beni hatırlattı hikayen, benim suyum geldi, suni sancı aldım, baya sancı çektim, 30 saat geçti aradan ve açılmam hala 3cm’da kaldı. Spinal anestezi ile sezaryana döndük ve iğneyi yaptıklarında hala sancı çekiyordum bi türlü doğur düzgün oturamadım ve iki kere yanlış yaptılar. En sonunda şimdide olmazsa genel anestezi yapıcaz dediler ama 3üncü denemede oldu. Napalım zamanla unutuluyor tüm her şey, Allahım yavrularımıza sağlık versin🥰 Aramıza da hoşgeldin bu arada💜