Kızlar arkadaşmn oglu 4 yaşnda ayakları tamamen içe dönük şekilde yürüyo 1 yaşndan beri götürüyolar doktorlara özel ayakkabı giydi fizik tedaviye gitti profesorun biri dedi zamanla düzelir biri dedi çocukta bisey yok falan şuan 4 yaşnda ve yaştlarndan küçük duruyo cümle kurmuyo tek kelimeler kullanyo aklı yerinde ama güzel çalşyo en son omuriliginden emar cekildi omurilignde leke görulmş doktor ondan olabilir yürümesi rahatlatmamz gerekebilir orayı demiş ve cümle kurmamasınada takılmş normal degil demiş ya kızlar varmı böyle sorunu olan ayakları böyle olan bide omuriligindeki sorun hakknda bilgi sahibi olan varmı acaba