damladll oğlum dün oldu çok şükür bir sorun olmadı anestezi ile uyusturup yaptılar illaki iğne yapılırken ağladı sonrası için rahat geçti ama en önemlisi Allaha şükürler olsun ki acısını bilen bir çocuk değilmiş bunu anladım 🥰 gece uykumuzda çok şükür iyi geçti umarım seninde çok iyi geçer yani pipisinde şişme oldu ama oda bir yerde oturmadığı için normalmıs şişermiş 😅