engineermom_ Merhaba, rota virüs aşısını ne zaman yaptırdınız acaba? Bebeğim bugün tam 14 hafta 5 günlük aşı için geç mi kaldık? Araştırdığımda 14 haftadan önce yaptırın gibi bilgiler gördüm, doğruluğu nedir bilgisi olan var mı?
meliketayfun20 engineermom_ yarin oğlum 3 aylık olacak tam hemşiremiz 3 aylıkken yapalım dedi bakalım yarın götürcem acaba fiyatı ne kadar dır aşı nın
aytncelik Themom_ engineermom_ aysebb assyam Balbademim06 Biz de bugün olduk herhangi bir yan etkisi oluyor mu yaşadınız mı
assyam engineermom_ bn tam 14. haftaya bir gün kala yaptrmistm sağlık ocağı bikac gün dha geçse yapilmazdi dedi imkannz varsa bir gidip sorun bnce belki yapilablr en azndn aşısını atlamamis olursnz
Themom_ aytncelik Hayır hiç yan etkisi olmadı doktorumuz ishal olabilir ilk 24 saat demişti sadece ama benim bebeğim olmamıştı