Alimm35 Kızlar ilk adım ayakkabısını kaç aylıkken aldınız ?? Kaç numara aldınız hangi marka aldınız ??
sezer2022 Alimm35 11 aylıkken vicco aldık, kesinlikle denemeden internetten almayın, o şekilde bi adidası hiç giyemedi 🥴
Feyzosumunannesi Alimm35 Vicco aldım ilk 11 aylıkken 19 numara 🥰 ama 14 aylıkken yürüdü bu süreçte yinede giydirdim çünkü elimizden tutup yurumek istiyordu surekli😄
Alimm35 sezer2022 vicco kendi mağazasından mı yoksa flodan falan mı denemiştiniz hiç dikkatimi çekmedi vicco floda görmüştüm
nino33 sezer2022 1 yas 1 hafta kaldi asla ayakkabi gitmiyo basmiyor ayaklarinu yukari kaldiriyo normal mi acaba
Mrt06 Alimm35 bence suan için acele etme tabi her çocuk aynı değil bazısı 9 10aylıkken yürüyor ama normal giydirdiğimiz ayakkabılar varya ondan giydir kendi yürüdüğünü gördüğün zaman normal tam ortabedi ayakkabısını al şimdi alsan bir iki ay sonra ayakkabı kuculucek çokta kullanamıcak boşa gitçek gibi bişey
Alimm35 Mrt06 çok saol cnm öyle düşünüyorum küçülecek diye kendi başına adım atınca desteksiz o zaman alayım
balconylove Alimm35 genellikle ev ortaminda falan giydirmeyin diyor uzmanlar Ben kizima ilk adim falan almadim rahatca evde odada biraktim yürüdü Hepsi paraya tuzak diye düşünüyorum Siz bilirsiniz tabi yine de
gokce4701 balconylove gerçekten öyle ilk adım ayakkabısı adı altında fiyatlar 750 tl den başlıyor aynı ayakkabıyı yurt dışından 130 tl ye getirtin şaka gibi herşey
Adakusss Alimm35 9 aylıkken vicco mağazasında en kücük 19 num denedim o bile büyük oldu 10 aylıkken trendyoldam aşdım aynı ayakkabı vicco 19 numara cunku yarı fiyatınaydı tavsiye ederm cok rahat ettk suan 14 aylık hala giyiyor
Melovealp 15 ayllıkken yürümeye başlayınca dışarıda giydirmek amacıyla vicco aldım.Gayet kolay giyliyor ve rahat yürüyor.Her çocuğun yapısına göre ayak nosu farklıdır.Benim oğlumun ayakları tombul olduğu için deneyerek aldık 21 no.Mağazasından aldım.