Oğlum çok güler yüzlüdür . Büyük babaannesi 10 kuruşu olsa gülmeye verecek der. Parka gideriz herkes ne kadar güler yüzlü der. Yalnız beni rahatsız eden durum var. Oğlum herkesin yanına gider önce uzakta bakar tgüzel tepki alırsa yanlarına sokulur. Elini tutup gidiyor başkalarının . Hiç böyle olmasını istemiyorum . Dün kadın parkta böyle olursan annenin iş çok zor dedi ve haklı. Başka insanlara bayılıyor. Annem diyor ki sana çekmiş siz böyleyken eve misafir gelsin istemezdim arkasından çok ağlardınız diyor. Düzelir mi bu durum