Anneler merhaba benım 19 aylık oğlum var dogumda tüpleri de baglattık bu zamana kadar hıc duzensızlıgım olmamıstı 28 gün oldu kanamam durmuyor kadın doğuma özele gittim ıkı ilaç verdi bitirir bu dedi dıger adette gel testler yapacam rahım duvarında kalınlasmada var dedı ilaçlar bitti hala durmadı en son çare kürtaj yapıp hem içini hem kalınlasmayı temızlıcem dedı böyle bı durum yaşayan varmı korkuyorum