Annelerim benim kızım iki buçuk yaşında. Yaklaşık on gün önce tuvalet eğitimi verdim. Çok güzel geçti çabuk alıştı şükür ve sadece 1 kez gece altını ıslatmıştı. Ama son iki gecedir altını ıslatıyor ve odasında uyumak istemiyor. Odasında balkon.var ve orayı gösterip öcü bana bakıyor diye ağlıyor. Şimdi de altını ıslatıp uyandı ve asla orda uyumak istemiyor. Ne yapayım sizce