Bende cocuk sallıyorum su an ki bende artık son çare bugün uyutmadan Melisa ve papatyayı demleyip içirmiştim yine uyumadı yine uyumadı. Ağlayasım var allahım ben ne günah işledim de bu cocuk böyle diye. Yok uyumuyor canımdan bezecek seviyeye geldim artık. Üstelik bizde tek sorun uykuda değil. Yemekte ayrı dert. Ek gıdayı doğru düzgün yemez, mamasınıda içmiyor açlıktanda ağlıyor. Dışarı cıkayım o zaman durur uyur dersin burnundan getirir. İki dk durduğu yok sürekli kucak, kucakta da ağlama. Sürekli ağlıyor hep mız mız. Kırkı çıksın dediler, bir aylık olsun dediler, hele bi üç aylık olsun dediler, e altı yedi aylık olsun dediler… yok yok yok delireceğim artık.