Kızlar 4 aylık bebem var sma comfort dan optipro ya geçtik. Ama nasıl desem mamayı hazırlayınca içinde böyle mamayı hareket ettirdikçe baloncuklar gibi şeyler görüyorum böyle kabarık kabarık minik minik ama üstte değilde mamanın ortalarında mesela. Bu mana daha proteğinli diye biliyorum proteğinde küçük kabarcıklar yapar ya acaba protein mi gaz mı bilemedim siz ne diyorsunuz kullanan varsada memnunmusubuz