Aynı dert bende de var baba, kv, kayınbaba hepsinin ardından ağlar ben var mıyım , yok muyum belli değil . Yakın zamanda trafik kazası geçirdim bazı kırıklarım var pek ilgilenemiyorum acaba psikolojik olarak benden soğudumu ? sevmiyor mu ? Diye çok ağlıyorum ve üzülüyorum bağımız mı yok anlamadım.