Tazeeannelik demekki nezaketten anlamıyor lar.. sen çok mu hoşnutsun bu durumdan saat 12 de 1 de yatırınca mutlu mu oluyorsun sanki.. bizde de durum aynı 4 yaşında bi kızım 7 bucuk aylık bi oğlum var 12 de 1 de yatiyorlar en erken. Gelsin 10 aylık yavruya o anlatsın anlatabiliyorsa.. değişik insanlar valla sabri tahammülü kalmamış kimsenin kimseye.. kasma sende bu kadar kendini kuzum... k.bakma dediğin halde tekrarliyorsa aynı şeyi sende söyle 10 aylık çocuğa nasıl anlatayım bunu elimden geleni yapıyorum vurup durmayin o saatte diye.. o 10 aylık çocuğun yaptığı gürültüye anlayış göstermiyorsa ki i bilinçli vuruyor söyle yani... Hem ne kadar ayıp her seferinde...