Lugesyaa Bizde 7 ay olduk sayılır 6. Aydan beri hep yüzüstü uyuyor .bende başlarda çok korkuyordum post bile acmisligim var hala da uyuyamam ona bakmaktan ama sanırım öyle rahat uyuyorlar .Şimdi bile gözüm ustunde mesela , bı burnunu kapalı bı burnu açık öyle uyuyor çocuk ve ben tüm gece vücudunu izliyorum havaya kalkıp nefes alıp veriyor mu diye …